CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, 11 July 2010

tag zeekaa syg

1. Sedang buat apa satu jam lepas?
makan murtabak..yummy....thanks abah~~

2. lappy jenama ?
takde! haha..tunggu abah beli nie...

3. HP jenama dan model ?

sony w980i

4. un9 menggunakan
streamyx.

5. Sedang mendengar ?
good bye-Jang Geun Suk (ost you're beautiful)

6. Saya rasa saya patut
take a S.H.O.W.E.R :)

7. Pernah tipu kawan ?
pernah.so??
(macam la korang tak pernah kan??)

8. Pernah ditipu?
selalu kott??

9. Ex- Bf awak ?
kenape dengan ex bf saya??nak saya senaraikan keeeeee.....

10. kenapa clash
takde jodoh.haha

11. Ada skandal ?
takde n taknak ade.bazir masa n bazir kredit.saya setia sekarang ;p

12. kenapa perlu ada skandal ?
tak perlu ade.saya percaya terhadap KARMA.saya taknak nanti saya kene balik..

13. BF sekarang ?
NAZRIN YUSOFF.suami lah.wakakakakaka

14. Sebab dea pilih saya ?
pot pet pot pet..saya banyak cakap.n dia kata saya comel.comel ker?

15. Sudah berapa lama kapel ?
almost 9 bulan.

16. Hadiah paling bermakna pernah diterima?
secret. :x

17. Saya rasa saya ?
dah gemok.waaa

18. Pakai jam tangan ?
tak.tak suka.haha

19. Necklace ?
from nazrin.muahhhxxx!!

20. bertudung or free hair ?
sometimes bertudung n sometimes free hair

21. trend tudung?
selendang kottt???

22. lahir pada ?
29 june 1992

23. Anak mak atau ayah ?
entahla...saya tak manje dengan mak bapak saya.

24. Have siblings ?
of course!

25. Choose sibs or friends ?
siblings la beb.membe ley cari.

26. awak akan buat apa kalau ada orang benci awak?
buat dia lagi benci saya.

27. Erti sahabat pada anda ?
entah.hahaha..jangan tanye la..soalan bodoh bagi saya.

28. Dua orang yang paling rapat dengan anda sekarang?
zack n ieda.

0 dedaun pudina: