CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, 9 July 2010

HOME


Semalam selamat tiba di rumah..pulang dengan jayanya..dengan membawa beg yang berisi baju kotor n barang2 untuk dibawa balik..Tapi balik sedey je sebab hp kene rampas dengan KJ(ketua jurulatih) sebab aku,zack n dayah bukak tudung time kat terminal..KJ datang bersame2 nan kuncu2 nye n terus mintak hp..nak taknak kene bagi hp tu kat dia..waaaaa.....

ok taknak lah story pasal tu...hurmm..thanks to zack n bf dia coz hantar aku balik..gua sayang lu lah..muahhhx...balik dalam keadaan sakit..athma+batuk+sakit tekak yang teramat sangat=dah nak mampos.

heaven gila balik sebab mak masak lauk fav iaitu GULAI IKAN PARI n SAYUR BAYAM.yummy...tapi aku makan time malam..aku balik bawak donut untuk adik2ku yang tersayang..

malam tadi aku batuk teruk sampai abah bawak aku pegi clinic..slalunyer doktor bagi aku sedut gas yang cam haramjadah tu skali je..tapi sebab aku batuk teruk,doktor tu soh aku sedut 2 kali..yang 1st tu ok je..tapi yang 2nd time tu aku terus muntah2 kuar lendir..maybe sebab banyak sangat kot..n doktor tu jugak kuarkan surat pengecualian untuk aku join PLKN..yippie!!tp kene mintak pengesahan pihak hospital..so this sunday aku akan pegi ke hospital..n kalau dia luluskan,selase nie aku datang PLKN bawak balik semua barang2 aku..hohoho..n yang paling penting,AKU NAK AMIK BALIK HANDPHONE AKU!!!huhuhu..

papehal pun aku sangat teruje coz kucing2 aku semuanya dah besar...comel pulak tu...geram je..malam tadi pun si oren sebok2 nak tido nan aku..

;)

0 dedaun pudina: