CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, 9 July 2010

abang pol.haha

hari khamis aku dapat handphone aku terus msg nazrin..tibe2 nazrin reply yang dia dah kene keje kat kuching,sarawak n dia dah ade kat KLIA..pergh..tibe 2 jep an dia cakap camtu..wat aku tension je..tapi takpe lah..kalau dah tu tugas yang dia kene wat,aku tak kisah..pergilah kau..hoho..

dah 3 bulan ++ tak jumpa langsung dengan dia..raye pun dia tak tahu dia balik or tak..alamatnye tahun depan baru jumpe..nak wat camne.. :(

papehal pun,keje lah tol2 k syg....its all about your future.not our future. i wish u all the best :)

0 dedaun pudina: