CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, 7 June 2010

Vroom Vroom~

Dulu aku memang MALAS and BENCI nak pergi pusat latihan memandu intensif tu coz:

-Orang2 kat sane memang gatal nak mati.
-Membosankan.
-Belajar 1 jam,menunggu 3 jam ++.
-Mengantuk menunggu.
-Malas nak bangun pagi.
-orang2 kat sana macam SIAL.

Tapi bila wujudnya insan yang bernama Mira,aku terus rajin cikit lah nak belajar memandu yang macam haram jadah tu..aku memang seorang yang tak reti sabar nie,slumber dog je bawak kat jalan raye selaju boleh..nak ikotkan kene bawak 40 je,tapi aku bawak 60 ke atas.haha..sampai kan wak(orang yang ajar aku) tu pegang pemegang kat atas.haha..aku nie memang tak suka lah pegang stereng 2 tangan.macam nerd gilak.then aku nie memang tak suka bagi signal..macam ape je..memang sah2 aku tak pass jpj t..hoho..

aku taktau nak cakap ape ah.tapi tak sabar lah nak menunggu 10 hb nie..jpj..jeng jeng jeng~~
so nie lah pic2 aku kat intensif n kuar makan dengan kak mira before aku berambos dari intensif tu..hoho

SAYA PEMANDU YANG TIDAK BERHEMAH ;pINILAH KAK MIRA YANG COMEL KERANA TAHI LALATNYA DI TEPI HIDUNG..HAHAKAK MIRA N KEMBARNYE YANG KUAT MAKANWITH KAK MIRA..LEBIU~NIE WAK AND CIK DIN..WAK NIE YANG AJAR AKU MEMANDU N CIK DIN NIE DRIVER AKU.DIALAH YANG AMIK AKU PEGI INTENSIF TU...

Wak: Aku nak tido nie...
Cik Din: lek ar dulu..baru makan nak tido lak..bertambah boncit nanti..

pape hal pon,Y'ALL MEMANG ROCK!!

0 dedaun pudina: