CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, 14 June 2010

tag from zeekaa keding~~~~

1. Apa yang bermain difikiran you all sekarang ?

bagaimana nak kurus. ;p

2. Apakah nama samaran you all ?

001..hahaha..takde nama samaran..saya bersyukur kerana diberi nama Zarith Aufisya oleh parents n arwah atuk saya.

3. Berikan 3 orang yang you all sayang ?

tak boleh..nanti ada yang tersinggung..ramai sangat..3 tu rase macam tak adil..kenapa tak tanya 100??boleh saya senaraikan..

4. Panggilan untuk si dia?

MY BUTTERSCOTCH. :)

5. Hadiah yang you all impikan dari seseorang yang istimewa .

err...takde kot..tak terpikir pun..saya tak expect apa2 dari dia..saya gf yang baik kan b??haha

6. Blog mana yang you all suka visit ?

saya stalker.banyak blog saya suka visit.so dont ask me this s****d question.tq

7. Tag kan kepada 15 blogger you all .[wajib ambik nie!!]

oleh kerane zeekaa yang bagi,saya takkan beri balik kat dia..t dia bagi balik pade saya..hehe..entahlah..sape rajin,jawab yee...



KAMSAMITA ZEEKAA~~

0 dedaun pudina: