CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, 15 May 2010

tension semua orang cam CHI hari nie!!!


pagi2 lagi si wak dah kejotkan aku sebab hari nie aku blaja driving..then aku cakap nan wak tu..

"wak,t lepas saye siap,saye call lah..then t baru wak amik okay??"

wak jawab" okeiiii....t pape hal call wak.."

so aku terus g mandi...pas mandi,pakai baju,and nak siap..baru je nak tepek foundation kat muke,mak masok bilik cakap wak dah ade kat depan..pergh!!!!aku punye terkial2 nak siap tu,tuhan jelah yang tau..aku pakai foundation,bedak,eye liner,lip balm and sikat rambut yang still tak kering agy tu teros amik beg and ZUPPPP!!! naik kete..

Lupe lak nak cakap,wak amik aku pukul 8 suku..then sampai sane dalam pukul 8 lebey la..wak cume aja 4 org je ari nie..sorang dak laki,aku,kak ros,and akak(name tidak diketahui)..orang 1st yang bwak kete tu kak ros..then aku nan akak yang takde name tu ngumpat lah pasal kak ros..baru aku tau lah kak ros nie memang gile glamz cikit..asyik nak bawak lame tanpe pikirkan orang lain.then dalam lepas 20 minit kiteorang ngumpat+berbual,aku n akak yang takde name tu pegi tempat orang bwk kete..perghh...berasap je aku tengok si kak ros nie still bawak agy.aku tanye dak laki yang tengah tunggu turn dia tu cakap si kak ros nie dah 5 round nie..dah cam lupe diri lak..WEI ROS,ADE LAGI 3 ORANG LAH NAK BLAJA!!KALAU NAK BAWAK LAME,BELI R KETE SENDIRI!!!PUNDEK!!pade hal si kak ros nie nak dikatekan tiap2 hari blaja..maklomlah..tak keje..dia start blaja drpd bulan 4..tapi nape wak sampai skang tak bagi lepas kat dia untuk test??geramnyer!!!!!!!then pas si kak ros tu bla,turn si laki pendiam tu,then akak yang taktau name,and aku................

si kak ros tu 5 round,dak laki tu 3 round,akak takde name tu 3 round,aku 2 round je!!!!mane aku tak berasap!!!pas aku nak wat round ke-3,si kak ros tu datang kat kete cakap nak parking sebab pastu nak wat kat jalan raye lak..aku n akak yang taktau name tu diam n trun kete je.malas nak cakap banyak..dlm aty rase nak bunuh je kak ros tu!!!!

pas balik dari tempat memandu,wak hantar aku dulu sebab abah dah call banyak kali coz nak g uma orang kawin..geram tol nan abah..aku dah cakap,if aku lambat,nak pegi tu,pegi jelah..takyah tunggu aku!!!tapi abah nak soh aku ikot gak.dia ingat aku nie ape..perghh!!

sampai kat rumah,aku tengok zeti n abah dah ade kat luar rumah..gate pun dah bukak..aku yang tengah berpeluh2 nie pun tak sempat nak mandi!!abah dah memekak sebab dah pukul 1.25..pengantin sampai pukul 2..abah time tu dah bising2 lah kan..sabo jela...aku teros tukar baju,seluar tak tukar pon..lantak lah an..nasib bek pakai baju kebaya..bwk makeup masok kete,teros pegi..dlm perjalanan pulak si heri nie wat hal..dia tak pakai selipar..abah time tu ape agy..mengamok la dalam kete..macam sial lah semua kene marah..tak alih2 aku pon kene gak an..memang berasap je!!memang kat dalam kete diam jelah..abah bawak laju gila balik rumah balik sebab nak amik selipar heri..

balik dari jemputan kawin tu,terus pegi uma nenek aku..aku time tu rase ngantok n penat sangat2..katt uma nenek aku,aku tido je..then yang aku terbangun sebab mak aku kejut suruh salam nenek aku sebab nak balik..aku terus bangun,salam and masok kete..tak pk ape2 lah time tuu...

petang tu aku tercari2 handphone aku..rupenyer tertinggal kat uma nenek aku..perghhhhh!!!!tension siotttttt!!!aku mintak iya cakap kat epy soh tolong hantarkan handphone aku.

malam tu aku dapat balik handphone aku..okay cikit lah..time tu aku nga kemas dapur..perghhhhh...dia punya penat tu takyah cakap la....hurrrmmmm...TENSION!!!!

0 dedaun pudina: