CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, 10 May 2010

PLEASE DO HATE ME





situation 1:

Biase lah.orang disturb..4 example:miscol,message nak kenal lah ape lah..aku akan call balik or reply mane dapat number aku nie..tapi if dorang reply or cakap merepek2,jgn marah aku if aku maki or langsung tak layan yep.

situation 2:

nak ajak berbual dengan aku.selalunye kat tempat memandu lah..aku tengah dok diam2 sambil tengok orang lain wat parking,ade jela orang panggil nak tanya2 kat aku..sorry lah eh..aku MALAS nak layan..so aku akan dok tempat lain or terus pegi toilet and dok kat situ berejam2..tolong lah jangan ganggu aku.

situation 3:

aku nie slalu beli barang on9..so bile posmen datang soh sign and letak name,dia akan soh aku tulis skali number fon aku kat situ...eeeeuuuu!!!Nice try,dude. Langsung tak macho wei!!

situation 4:

usually ex2 boyfriend aku lah..message cakap miss u lah ape lah..pe jadahnyer tu!! geli la wei!! Tak paham2 lagi ke yang kite dah B.R.E.A.K??tolong lah eh..kalau stakat message saje2 je..aku tak kesah..tapi kalau nak over,SORRY.tak akan dilayan.Paham!

situation 5:

kepade orang yang selalu buzz aku kat ym ke,facebook ke..aku nie cume akan layan membe or couzzin je eh..orang lain tu pun if aku berminat or ade mood nak layan,aku akan layan.

situation 6:

last week aku dapat message dari sorang hambe Allah...dia marah aku sebab aku tak layan dia..siap maki aku n cakap aku nie sombong.huh??kau mati ke if aku sombong??


SO camnie jelah eh...ape kate korang wat je hal korang okayy...senak ke perot korang if aku tak layan korang??mati ke??if ye,bagitahu lah aku k..

Yang penting aku nie malas lah nak menambah2kan membe aku yang dah sememang nyer ramai.wat semak kepale otak aku je if nak tambah2kan lagi..aku pon tak paham lah ramai membe nie ape lah kelebihannyer??hurmm...

bagi situation 1, aku nie memang TAK SUKA diganggu.maybe if orang lain akan layan sape2 pon yang message dia,TAPI BUKAN AKU.ikau dah tau aku malas nak layan kau,kau takyah lah lebey2 nan aku or pujuk aku untuk layan kau okay...desperate sangat pe??

untuk situation 2,lantak kau la if nak cakap aku nie bajek cun or ape2 pon sebab gagal berkomunikasi dengan aku okayy..sebabnye....


situation 3 pulak,pak posmen.....aku sarankan kau wat jelah keje kau tu baik2...kalau nak keje tu,keje lah betol2 ye...menyelam sambil minom air???ohh...kalau nan aku,kau nyelam,t lemas tau....hahaha..BODOH PUNYA POSMEN!

situation 4?wahai kaum adam...jangan lah camtu..aku hormat kau sebagai EX BOYFRIEND aku..so kau paham2 jelah okayy...takmau cakap banyak...t terase pulak..

yang ke 5 pulak..Aku mintak maaf ye sebab tak layan..aku cuma M.A.L.A.S!

last sekali, kalau kau rase2 kau tak mati sebab aku tak layan kau, ade otak,pikir and paham2 jelah yang aku nie MEMANG TAK BERMINAT DENGAN KAU.

so bagi sesiape yang terase and memang rase aku macam tu,PLEASE DO HATE ME.

0 dedaun pudina: