CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, 9 May 2010

MINAH NIE TAG AKU LAGI...LAGI AND LAGI..



1. adakah anda rasa anda hot?

MAYBE ;)

2.update wallpaper pc/laptop yang anda gune sekarang?


3. cerita pasal gambar ni?

err...gambar nie mempunyai seni yang tersendiri..bukan senang nak dapat nie..leonardo da vinci yang lukis..wakakaka..insyaallah akan dipamerkan di muzium negare :)


4. kali terakhir makan piza?

tak ingat lah..beli dengan iya..tapi 1 rumah conquer..terutamenye heri..huhu

5. lagu terakhir anda dengar?

no one-alicia keys

6. apa yang anda buat selain selesaikan tag ini?

tengok alvin and the chipmunks,on facebook sambil tengok youtube movie the parents trap.awesome!

7. selain nama sendiri, anda dipanggil dengan nama apa?

fisya,yayet,kak zarith,wei,eh,oi..

8. tag lagi 5 orang yang nak kene tag?
yang semestinye, mira,ayu,shireen,ateqa razak and iya!!

9. sape orang no 1 dengan anda?

errr...mira????kottt...

10. katekan sesuatu kepade orang no 5?

iya,g diet..berat nak naik 60 dah tu!!!

11. no 3 ade hubungan dengan sape?

dengan mat bangla mane tah aku pon taktau..wakakaka

12. bagaimana dengan orang no 2?

dengan insan yang bername zul..kawan baik saye..jage mamat keding tu baik2 yeee...bagi makan banyak2..hehe

13. kata-kata cinta kepada orang no 4?

err...tuuttttttttttt.....taktau lah...haha

14. berikan 5 fakta yang anda tahu mengenai orang yang anda tag?

1.mira-sangat2 blur orangnyer..
2.ayu-taktau sangat pasal minah nie..haha
3.shireen-sewel,sengal,segalanya ade pada dia..hahaha
4.ateqa razak-si burung pipit yang lazer....tuttttt....hahaha
5.iya-mulut mmg takde insurans..suare kuat..asyik nak menang je!!hahaha