CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, 14 May 2010

MEMORIES

PERTANDINGAN ZAPIN PERINGKAT DAERAH PASIR GUDANG.

selame 2 minggu practice zapin dengan budak2 volume n non volume...cikgunyer sape tah..yang tau daripade yayasan warisan johor..pondan dan GARANG NAK MAMPOS!sampai aku nanges kat hari ke-2 dia ajar..huhu...tapi lame2 okay dah..kene wat 2 lagu..1 lagu tu lagu tarian cine..1 lagi lagu combine joget,inang and asli..pereh gile r nak hafal step..umm..so sampai lah ke hari yang ditunggu2...
kartika and i..

pas zapin,g bilik tukar baju..nak tukar baju untuk lagu ke-2..tapi 1 baju pulak tertinggal..so fariz and zul terpakse pakai baju lain..tapi okay lah..pape hal pon,persembahan tetap MANTAP.pas joget lagu ke-2,terus keluar and amik pic..hehe..tu lah keje kiteorang..
tengah tunggu turn..ieda and izue..

oopppssss.terpegang zul pulak..ayu..jangan la marah yee...hehe
chewahhh...bertentang mate ngan zul..ayu..jgn mareee...hehehe..4 ekor minah berdiri tu bajek gile..hahaha
pewwwiiiitttt
:)dengan 3 orang kuat..(yang kat blakang skali)abang rizal and geng..
KAMI YANG TERBAIK

sekolah kiteorang dapat tempat yang ke-3..okay lah tu kalau nak dibandingkan last year punya..nie pic sebelum balik..tengah tunggu kete amik..


VOLUME IV

terdiri daripada ZARITH AUFISYA,NORIDAH,FIKRI,FARIZ,IZUE,ZUL and SHIDA..yang taunyer,kiteorang memang kawan baik..rehat same2,hangout same2,jogging same2,ngeteh same2,sampaikan g batu pahat pun same2...terbaek sangat2..nie pic jogging..bukan jogging sangat lah..amik pic je banyak..FIKRI

-dia sangat sweet.baik hati plak tu..yang aku tau dia sangat2 setia pade girlfriend dia iaitu sabrina..suke sangat2 nyanyi..dulu lagu yang dia suke nyanyi tu lagu faizal tahir-cuba..suare boley tahan lah,.dia cakap nak masok AF..tapi tak dapat sebab kene pegi plkn..what a pity..hukhuk..
FARIZ

-dia nie ske cakap men lepas..even kadang2 suke wat aku sakit aty,tapi dia tak berniat pon camtu...aku pon dah paham sangat lah nan dia..dia nie pengawas kat skolah..so if ape2,dia lah jadi sos..hehe
IZUE

-si comel..dia nie suke wat lawak..if korang tengok pic dia memang lah dia nie comel..tapi if depan2,kecomelan dia ade pada gigi dia..hehe..pape pon kau COMEL!
ZUL

-mamat keding cam penagih dadah nie zul..dia nie jenis tak banyak cakap sangat..yang aku tau dulu dia nie suke cakap pasal pompuan,pompuan and pompuan sampaikan aku naik meluat dengarnyer..hehehe..pape hal pon,dia nie pandai simpan rahsia..

NORIDAH

-dalam group volume 4 nie,cume aku nan minah nie je yang pompuan..ade lagi sorang si shida tu..tapi dia baru lagi coz dia baru pindah skolah kiteorang..dia nie memang kawan terbaik..tu je yang ley aku rumuskan..
VOLUME IV TERBAEK
aku nan ieda
yang pakai baju ijau tu abaikan jep..dia sibok.
zul,fariz,ieda,zarith,izue and fikri.bff!taken by fariz

nie mase kat batu pahat..otw g terminal nak balik..sweet memories.