CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, 8 May 2010

Heri oh Heri!


Malam tadi aku tido berdua2an dengan heri kat dalam bilik mak..mase kat dalam bilik,heri tanya kat aku..

Heri: yayet, 1+1 bape?
Aku: 2 lah..(sambil menguap n malas nak layan budak boncit nie)
Heri: salah... 11 la yayet..ok, 2+2 bape?
Aku: Hmm...22..(Niat nak nganjing si heri nie..)
Heri: Takkkk...4 la..tengok nie..2+2 kan 4..(sambil tunjuk aku 2 jari kiri and 2 jari kanan)
Aku: @#$%^&* (sabo jelah aku nan budak nie..nasib baik aku ngantok..kalau tak, kang heri nie aku wat gulai kang..)

*****************beberape minit kemudian***************************

Heri: 1 little 2 little 3 little indian(lagu red indian tapi versi pelat.)
Aku: Diam lah heri! tido cepat! kalau taknak tido,esok aku taknak bawak kau jalan2.
Heri: Naik ape yayet??
Aku: naik kete lah..takkan la naik kapal terbang pulak.
Heri: geti ke bawak??(sindir)
Aku: reti lah!bising lah kau.tido!

*******************heri diam sekejap************************

Heri: vvvvvviiiiiiiiiiooooooooommmmmmmmmm!!!!!!!!!
(dia wat bunyi rocket tapi versi rocket pencen)
Aku: kang aku lempang kang kepale kau nie!! tido!!!!
Heri: .............(diam sambil tutup muke pakai selimut)

*********************tak sampai seminit***********************

aku tarik selimut heri..tengok heri dah tido..sekejap gila!!!tapi aku pulak yang tak leh tido!!!kureng asam punye heri!!!!esok memang nak kene!!!

0 dedaun pudina: