CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, 10 May 2010

CLOROX MEMANG SEDAP



Kelmarin aku wat SAMBAL GILA ..tau sambal gila tu ape??cili padi digoreng dengan ikan bilis tanpe letak minyak selame beberape minit then ditumbuk sampai cili tu sampai hancur and letak sedikit ajinomoto.chewahh siap ngajo lagi erk..so korang tau lah tahap kepedasan sambal gila tu kan..aku ingat tak brape pedas sangat sebab selalunyer aku meratah je sambal gila tu sambil tengok tv macam makan snack..hoho..tapi tah nape ley pedas lak..cam VAVI!! dengan pedas2 tu,aku lari sambil jelirkan lidah macam anjing kurap cari air sejuk..so aku jumpe 1 jug kat atas kebinet..aku pon main sauk jelah gogok air tu..mase aku tengah gogok air tu,mak jerit "JANGAN MINOM!!"..aku tak sempat lah nak benti sebab aku dah tertelan air tu sambil pikir cam kenal je bau air nie..baru teringat yang air nie sebenarnyer CLOROX!!!aku tertelan cikit air tu terus pegi kat sink and teros WEKKKKKK!!!!!!!!!!!(muntah lah..takkan sedawe pulak kan??haha)

pergh rase dia..MASYUK wei!!!aku kumur2 air paip..rase mak aih!!! punye lah paeng!!macam minom air sabun!! lidah and bibir aku rase kebas gila..geramnyer aku kat mak!!!nasib baik hari tu hari ibu..kalau tak.....taktau lah ape jadi..

yang aku pelik nyer nape lah mak aku letak clorox dalam jug??memang sengaje lah nak bagi anak2 dia minom ke??hurmm..pape hal pun aku cian tengok mak kena marah dengan abah..abah mengamok habis kat mak... im sorry mak..lebiu ):

2 dedaun pudina:

hafyz_dinh

wakakakaka.. dahsyat u ni.. mesti pedas gilebabia ni kan? hahaha.. clorox pun jadi.. =P lepas tu ilang x pedas tu pas minum clorox?

Cik Pudina

hahaha..teros lupe yang i tengah kepedasan time tuu..