CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, 11 May 2010

CITE YANG DAH LAME TAK TENGOK AND NAAAAAAK SANGAT2 TENGOK BALIK


1.THE PARENT TRAP (LOVE THIS)
tengok cite nie bile erh...DAH LAME SANGAT-SANGAT!!!hari tu baru tengok balik dengan Zeti and Iya kat youtube..nasib baik tenet secepat kilat..so tak yah tunggu..THANKS TM!

2.THE LITTLE RASCALS
memang suka gila cite nie..ade ke patot abah cakap muke aku same dengan alfalfa??kureng asam!!muke aku same dengan darla lah!hahaha..aku ade gak survey muke dak2 nie bile dah besa..so ni lah muke diorang..
darla je cantik...yang lain semua muke nerd gila..hahaha:)

3.HEAD OVER HEELS
kakngah yang download cite nie..best gile babeng!!cite nie ade 4 ekor model yang tersangat-sangat lah bodoh..pergh..malas nak cakap banyak..kene tengok cite nie again and again!!

4.COYOTE UGLY
nak cakap camne erk..cite nie a lil' bit boring tapi ending dia best AND aku ske soundtrack cite nie..LeAnn Rimes-cant fight the moonlight..coyote ugly??damn good!

5.SCHOOL OF ROCK
dah lame erk tak tengok cite nie..dulu ade dvd dia..tapi memang rumah aku nie jenis beli dvd macam pakai-buang punya..lepas abis tengok,memang campak ke mane tah..so tak dapat tengok cite nie..haha..alamatnyer engok kat youtube je..

6.THE SLEEPOVER
tengok cite nie awal tahun..kakngah pinjam dvd kat membe dia and tengok kat dalam bilik..cite tak brape best tapi memang suke tengok..nape tah..haha..agy 1,mamat dalam cite nie memang encem ..muke dia cam tom cruise!!
hehe

7.LOVE GURU
cite terBODOH di dunie..1000 kali tengok cite nie,1000 kali lah aku ketawe bagai nak gila..haha..cute terBAEK bhai!LOVE GURU PITKA!

8.NACHO LIBRE
aku memang suke tengok cite yang jack black brlakon..memang terbaek...klaka gak gite nie..cume tak sekelakar cite love guru..

9.SHE"S THE MAN
aku memang minat gila kat pompuan nie..cun beb..aku dah lame sangat tak tengok cite nie..rindu~~~

10.ANOTHER CINDERELLA STORYaku memang minat SELENA GOMEZ!! start tengok cite nie kat HBO mase aku stay rumah cu aku kat nilai..best beb..hari2 tengok..

AND LAST SKALI...
cite gila2 punya..best!!!

0 dedaun pudina: