CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, 12 April 2010

Bertapa Fanatiknyer Aku Kat Lee Min Ho

Oh My Goo junpyo!!Kacaknyer kau~~ Bile lah nak kawin dengan aku nie?hahaha..

1.Punyer lah fanatik aku kat mamat nie,sampai tercari2 poster dia..huhu..Nasib aku memang baik,masa aku pegi CS dengan Ika and Am,aku pegi kat tempat promotion Etude House..Mule2 aku just tengok jela barang2 dia..Tapi bile aku nampak ada orang beli barang kat situ dapat poster,aku terus tanye kat promoter tu..Dia cakap dapat poster Lee Min Ho.Aku terus ternganga n terus beli produk Etude House and dapat poster Lee Min Ho..And aku terus tampal kat dinding bilik aku....Nie lah poster yang aku dapat:)


2.Beli buku Lee Min Ho Special Edition Punya..Walaupun dalam bahase cine n aku sepatah haram pun tak tau baca n tak paham,Aku peduli ape..Asalkan ade muke mamat nie..Bile tengok buku tu je,Tak sah kalau tak jerit..Gila punya olang~~

3.Dah tak boleh kira dah brape kali aku mimpi kan si Lee Min Ho nie..Agaknyer dia dah mandrem aku kott...haha

4.Tengok Boys Before Flower berulang2 kali tanpa jemu..And tiap2 kali part Lee Min Ho nie,Tak sah kalau tak cakap "encemnyer suami aku nie".."Arggghh....apsal lah kau nie encem sangat!!"hoho

5.Akibat suke sangat kat Cite Boys Before Flower nie,Aku sampai hafal semua lagu2 dalam cite tu..

6.Tengok semua iklan Lee Min Ho.

7.Hafal lagu yang Lee Min Ho nyanyi iaitu Extreme.

8.Sampai sanggop cuci and print gambar Lee Min Ho.

0 dedaun pudina: