CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, 12 April 2010

Aku nie bukannya lembut macam pompuan2 lain..siape yang rapat dengan aku tu memang kenal sangat lah aku camne..Tapi aku tak se-ganas dulu lah..Skang nie dah baik cikit(baik ker?)

-Dulu masa aku form 1 or 2,aku pernah kejar budak yang bernama Azri Haziq sampai 1 skolah semata-mata sebab dia tarik tudung aku.Sampai skang Si Azri tu macam trauma dengan aku n kecut dengan aku..Padahal dia 3 tahun lagi tua dari aku..Adoyai..

-Dulu memang aku lasak selasak-lasaknya..So tak perlu lah aku cite ape yang pernah aku buat kat sesetengah manusia nie..biar lah aku je yang tau..hahaha.

-Gaduh tu tak payah cakap lah..Pernah aku lempang 2 kali budak yang bernama Z******L sebab
dia wat taik kat aku n dia curi hp aku..Memang cibai itu budak.Pernah jugak aku tumbuk idong sorang budak laki yang bernama firdaus sebab biase lah laki,suke kacau2 n ejek2..Dush!!!amek kau penumbuk sulung aku!!

-Siape yang pernah couple dengan aku dulu2 memang tau lah aku camne..kalau jumpe,tak sah kalau badan tu lebam2 bekas cubit n pukul..haha..aku nie memang cepat naik tangan..So maaf lah ye..Lagi2 budak yang bernama Luqman Ariff..Tiap kali datang jb je,memang badan lebam2 n rambot tu tak sah kalau aku tak tarik..haha..sape suruh ejek aku!!

-Bf aku si Nazrin nie nasib baik lah jenis memang tak pukul pompuan..walaupun dia nie jenis panas baran,tapi senang lah nak cool kan dia..Dia nie lah mangse pukul aku skang..Cian dia..Tapi bila aku pukul or cubit dia,dia diam je..taktau lah if dalam aty cakap "kimak tol lah zarith nie..sakit tau tak!!"haha..Pape hal pun nasib baik lah dia paham sangat aku nie macam mane..Saranghe:)

1 dedaun pudina:

aniesalleh

Zarith same like me.. tp stakat ny lorm pnh mkn owg dengn pnumbuk kyte ny..cme my bf yg selau jd mangsa lorh