CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, 21 March 2010

Wall Deco

Aku nie memang suka survey blog2 orang.. Especially blog orang jual2 barang untuk hias rumah.. Then hari tu aku jumpe 1 blog yang sangat2 menarik.. From jomdeco.blogspot.com

Aku order 3 wallpaper dari gee(owner blog tu).. Then hari sabtu haritu barang2 aku pun dah sampai.. Inilah dia barang yang aku order(bukan gambar sebenar..just nak tunjuk wallpaper yang aku beli tu..)

p/s: gambar akan di-upload kemudian:))


Yang nie aku suka..aku letak pic lee minho n kakngah letak pic lee dong wook kat situ..haha

Suka jugak yang ini..Aku letak kucing yang kat atas tu di atas kerusi basikal n tepi tayar basikal..hehe

Fav..Aku letak sangkar2 burung tu secare memanjang..n letak kat tepi katil..fulamakatak!!terbaek dari ladang gandum..hahaha:))

0 dedaun pudina: