CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, 23 March 2010

suke tengok cite How Clean Is Your House?


Korang pernah tak tengok cite nie?


Cite nie best wei..Tak tipu punyer.Aku dulu suke tengok cite nie dengan mak aku kat channel Singarore(Channel 5) pukul 11.30..Mase tu sementare nak tunggu bas skola aku,aku sempat la tengok cite bongok nie(sebab aku skolah sesi petang)..Then semalam aku teringat cite nie,so aku tengok kat youtube.Bapak best.Yang comel nyer,Si minah 2 ekor nie punya trademark,dorang pakai glove berbulu2..Cite nie bukannyer pasal kemas rumah yang biase2 punya,Tapi dorang hanye kemas rumah yang Paling Luar Biase n Paling Menjijikkan..Hope kat Malaysia nie takde lah rumah sekotor tu..haha..Pape hal pun,Korang mesti tengok cite nie!







0 dedaun pudina: