CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, 30 March 2010


Nazrin akan ke Negeri Sembilan untuk training polis disana selama 3 bulan..So selama 3 bulan lah aku takkan jumpa dia,tengok muka dia,tak call dia,dia pun tak call aku..if ada mase je dia call,tak msg nan dia..god sedeynyer... :((

2 hari sebelum 31 march 2010..(29 march 2010)

keluar pegi Jusco Tebrau dengan Nazrin..Tengok wayang Cite How To Train Your Dragon..Even gado skejap dengan Nazrin sebab Nazrin nak tengok cite KL Drift..Tapi aku nak tengok cite Remember me(Robert Pattinson berlakon..hahaha)..Last2 tengok jela cite cartoon nie.Best la jugak:)
Then g makan kat KFC............

Tahap Sedih: 65%

1 hari sebelum 31 march 2010.(30 march 2010)

hantar lauk kat rumah Nazrin dengan Iya..Then lepak rumah Nazrin skejap..Main dengan budak yang mak Nazrin jaga..Nazrin pulangkan Tupperware.Then dia hantar aku balik.......

Tahap sedih: 90%

31 march 2010..

pukul 12 Nazrin datang rumah sebab aku nak bagi frame dekat dia..Sempat jugak dia salam dengan abah..Abah pun okay je sebab abah kenal family Nazrin:)
Then dah nak pukul 2 nazrin datang lagi sebab dia nak bagi rantai kat aku:)
Rantai kesayangan dia..aku janji aku akan simpan baik2:)

Tahap sedih: 100%

0 dedaun pudina: