CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, 9 March 2010

Kalau Anak Aku Macam Nie..




Ape aku akan buat kalau anak aku camnie:

1. Disebabkan skarang nie dah tak boleh buang2 bayi,so aku akan buang anak aku nie tol2 kat depan tempat anak2 yatim..
2. Kalau tak pun, Aku akan potong budak nie sehancur boleh pakai pisau potong ayam then aku rebus, Then aku buang atau bagi kucing makan.. So polis tak syak pape~~
3. Kalau tak pun jugak, Aku takkan bagi anak nie keluar dari rumah.. :))

Tapi hope tak jadi lah camnie..aminnn........

0 dedaun pudina: