CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, 8 March 2010

I'm a Robot :)



Aku memang menyirap tol lah nan abah.. Dia suke perli aku sebab mase aku kecik2 cam robot. Bile syok main or jalan, Kalau arwah atok aku or abah aku tegur " Zarith nak pegi mane?? or Zarith buat ape tu?? " secare automatiknyer aku terus tunduk tanpe gerak ckit pun.. Kalau aku tengah bongkok, So aku akan bongkok selame beberape minit sambil jeling ade orang lagi ke tak.. If takde orang, aku akan bangun semula dan sambung ape yang aku tengah buat sebelum tuh.. Haha.. So if dah tau aku memang camtu, Tak payah lah tegur aku.. :)

0 dedaun pudina: