CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, 22 March 2010

Cerita Bodoh


Korang mesti pernah tengok cite LALOLA kat tv3 tiap isnin hingga khamis pukul 3 petang kan.. If tak pernah,korang kene tengok.. Inilah cite yang paliiiing bodoh n bebal yang pernah aku tengok..Bile aku tengok cite nie je,mesti aku rase pening lantas tukar ke siaran lain..Sebab ape?cite nie dulu memang cakap dalam bahase mexico lah..tapi ade subtitle kat bawah..Tapi tah sejak bile tah boleh tukar ke dalam bahase melayu.so orang2 nak cakap pun macam berebut2 nak cakap..macam berlumba..cite pun memang mengarot nak mamposss.....macam cite freaky friday.tapi tak jadi punya cite..mamang fuck lah cite nie.Orang bodoh jep yang tengok cite nie..hoho:))

0 dedaun pudina: