CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, 21 March 2010

Bosan lah macam nie

SmileySmileySmileySmileySmiley

Inilah rutin harian aku kat rumah.. Bosan.. Macam bibik pun ade.. Basoh pinggan tiap2 hari sampai tangan aku pun dah kasar macam kertas pasir!Kemas dapur yang tak pernah bersih tu...Angkara mak!! grrrr...Gado ngan mak pun dah banyak kali sebab tegur mak jage kebersihan ckit..Tapi macam teguran aku tak diendahkan..hurmmm!!Nak kerja tapi taktau kerja mana..Agypun tak reti nak kerja2 nie..hurmmm....Somebody help me please!!!!!!!

0 dedaun pudina: