CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, 22 March 2010

beg duit terbang ke Shah alam.

Aku dapat panggilan dari haikal(coussin aku)..

  • Haikal :hello zarith.
  • Aku :ha,kau..nak pe nie??
  • Haikal :eh,yang 12 jalan keembong 23 nie sape punya erk??
  • Aku :ha??ape kau merepek nie pundek?
  • Haikal :hahaha..kau ade tertinggal barang ape2 tak kat dalam beg iylia tak??
  • Aku :ha??tertinggal ape??takde..apsal??
  • Haikal :haha..ala,yang kau pakai cermin mate,@#%%^& tuu....
  • Aku :alamak!!!!beg duit aku!ic aku!!c***i kau!!pulangkan balik!!
  • Haikal :haha..lawa kau dalam ic erk..wakakakaka!!
  • Aku :kau pos lah beg duit aku!
  • Haikal :kau t sms lah kat aku alamat kau tu..
  • Aku :bangang,nak alamat tu amik jelah kat ic aku..kan dah tulis alamat..sengal lah kau nie!(dengan nada marah)
  • Haikal :a'ah erk..haha,,lupa pulak aku..okay2..bye.
  • Aku :bye.
sengal tol lah si Haikal nie.tulah,kutuk gambar dalam ic aku lagi.kan dah dapat sengal setepek..hahaha..then 2 hari pas tu,Iylia hantar msg kat aku..


"zarith,nanti aku poskan kau punya ic jelah eh..malas nak pos dengan beg duit skali..kau bagi alamat rumah kau.."

aku reply:

"alamat rumah sila rujuk di ic aku jelah k..lebih lengkap dan padat:)"

Iylia reply:

"a'ah erk..lupa pulak kat ic tu ade alamat kau..haha.okay2..t aku pos.."



adoyai..pening tol lah nan gelagat coussin aku yang sengal nie..haha..





0 dedaun pudina: