CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, 22 March 2010

arghh!!!!!


Geramnye aku!! Hari nie aku tak boleh log in facebook aku sendiri!! Tak tau lah kenape..aku bukak kat Mozilla firefox tak boleh, Aku bukak kat Opera pun tak boleh jugak.. Aku blur.. Aku taktau nak wat ape lagi nie..Grrr.... Myspace pun skarang nie dah bosan..Banyak budak2 bajek jep yang main Myspace2 nie..Menyampah aku..Nak tutup acc Myspace tapi takau biler..hurmmm... Ape nak buat hari nie erk..tido je lagi baik...zzzzzzzz...-_-"

0 dedaun pudina: